برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دارالقرآن بسیج سپاه فجر همزمان با شهادت امام رضا (ع)

موسوی گفت: اولین محفل انس با قرآن کریم در سال جاری در دارالقرآن بسیج سپاه فجر به صورت حضوری و مجازی در شب شهادت امام رضا (ع) در دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی موسوی»، در اولین محفل انس با قرآن کریم در سال جاری در دارالقرآن بسیج سپاه فجر گفت: این برنامه با حضور مداحان و قاریان برتر استانی و شیفتگان و دلدادگان کلام وحی به صورت حضوری و مجازی در روز چهارشنبه 14 مهر مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) در دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس برگزار شد.

سرپرست دارالقرآن بسیج سپاه فجر فارس افزود: به فرموده امام علی (ع»،«هر کس که به تلاوت قرآن انس بگیرد از جدایی دوستان احساس تنهایی نمی کند» و محفل انس با قرآن، فرصت ارزشمندی است.

وی اضافه کرد:  این محفل قرآنی  با حضور «محمد داوودی»، قاری دانش آموز، و «پیمان رضایی»، قاری برتر استانی و سخنرانی حجت الاسلام «مهدی عابدی»، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علمی کاربردی منطقه هفت کشور و مداحی سرهنگ «رجبی» و برادر پاسدار «ارجمندی» و با حضور ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان فارس و فرمانده ناحیه «ثارالله» شیراز برگزار شد.

موسوی اعلام کرد: این محفل قرآنی همزمان به صورت حضوری و مجازی و به صورت پخش زنده برگزار شد و مورد استقبال سه هزار و 200 مخاطب در پیام رسان داخلی فضای مجازی قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: این محفل قرآنی با نام «طرح ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب های رضوی»، برگزار می شود و هر چهارشنبه شب ساعت 19 و 40 دقیقه  در یکی از مساجد، بقاع متبرکه و مکان های مقدس پخش زنده خواهد داشت و علاقمندان برای تماشای این مراسم معنوی می توانند به آدرس https://lahzenegar.com/play/4xnrp مراجعه کنند.

 

کد خبر 1102627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha