آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر قدرتی داشتند مشکلات داخلی خود را حل می‌کردند

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه طبق وعده الهی صهیونیست‌های لجوج و عنود خودشان خود را نابود خواهند کرد، گفت: بزودی آذربایجان و ترکیه به دست صهیونیست‌ها نابود می‌شوند و به لطف خدا پرچم حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را در باکو و آنکارا نصب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با تبریک ماه ربیع‌الاول به هجرت پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه اشاره کرد و گفت: این هجرت سرآغاز تشکیل حکومت اسلامی و شکل‌گیری گفتمان توحیدی در جریان سیاسی دنیا شد.

 

امام جمعه اسالم به بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در دیدار تصویری با دانش‌آموختگان نیروهای مسلح در خصوص مسائل پیش آمده در همسایگان شمال غربی اشاره کرد و افزود: همانطور که معظم‌له فرمودند امنیت عاریه‌ای آمریکا و اسرائیل هیچ فایده‌ای ‌برای آذربایجان و ترکیه نخواهد داشت.

 

وی با بیان‌اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به هر جا که قدم گذاشته‌اند جز نکبت، بدبختی، جنگ و خونریزی فایده‌ای برای هیچ کشوری نداشته‌اند، تصریح‌کرد: آمریکا وقتی دید با نا امن کردن همسایگان شرقی، غربی و جنوبی ایران نتوانسته است ضربه‌ای به جمهوری اسلامی بزند آخرین تیر ترکش خود را متوجه همسایگان شمال غربی ما کرده است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی اظهارکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر کشور بتواند امنیت خود را با نیروهای قاهر و قادر خود تامین کند این یک افتخار است و ما مفتخریم در طول سال‌های انقلاب اسلامی با دانش شهیدانی مانند طهرانی‌مقدم و با تقدیم شهیدانی مثل سردار حاج حسین همدانی در بیخ گوش رژیم صهیونیستی امنیت کشور و منطقه را خودمان تامین کرده‌ایم و در این راه و مسیر به کسی وابسته و نیازمند نیستیم.

 

خطیب نماز جمعه اسالم اضافه‌کرد: همسایگان شمالی ما هم بدانند آمریکا و رژیم صهیونیستی اگر قدرتی داشتند مشکلات داخلی خود را حل می‌کردند و آنها قدرت‌های سست و ضعیف غیرالهی هستند که هیچ تکیه‌گاه خوبی نیستند.

 

وی با بیان‌اینکه برای تکیه به قدرت الهی اول باید قدرت‌های طاغوتی را شکست داد، افزود: مردم آذربایجان و ترکیه مردمی مسلمان و متدین هستند و باید بر علیه حاکمان طاغوتی خود قیام و انقلاب کنند تا دست طاغوت‌های بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی از سرزمین آنها قطع و کوتاه شود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه طبق وعده الهی صهیونیستهای لجوج و عنود قوم یهود خودشان خود را نابود خواهند کرد، خاطرنشان‌کرد: بزودی آذربایجان و ترکیه به دست صهیونیستها نابود خواهد شد و به لطف خدا پرچم حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را در باکو و آنکارا نصب خواهیم کرد.

 

کد خبر 1102784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha