نمایشگاه دستاوردها معرف تولیدات کانون های مساجد روستایی و عشایری است

مظاهری با بیان اینکه کانون ‌های فرهنگی هنری نقش زیادی در معرفی الگوهای موفق فرهنگ و هنر روستا دارند گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردها نیز به معرفی تولیدات کانون های مساجد روستایی و عشایری کمک می کند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردها و تولیدات فرهنگی هنری کانون های مساجد در مناطق روستای و عشایری می تواند گام موثری برای بروز و ظهور توانمندی های بچه های مسجد در روستاها داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهم مهرماه روزی برای بیان قابلیت ها، ظرفیت ها و معرفی استعدادهای اصحاب فرهنگ و هنر روستا و عشایر است.

 

وی افزود: خدمات دستگاه های متولی حوزه روستا و عشایر اگر در مسیر بررسی مشکلات و چالش های مطرح در حوزه روستایی، عشایری و هم افزایی بین دستگاهی حرکت کند، می تواند باعث حل شدن بسیاری از مشکلات مردم روستا و عشایر شود.

 

مظاهری بابیان اینکه کانون ‌های فرهنگی هنری نقش زیادی در معرفی الگوهای موفق فرهنگ و هنر روستا دارند گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردها نیز به معرفی تولیدات کانون های مساجد روستایی و عشایری کمک می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تولیدات بچه های مسجد در روستاها و عشایر نیاز به حمایت های ویژه دارد گفت: این حمایت یک دلگرمی برای جوانان در مناطق روستا و عشایر است و کمک بزرگی به ادامه فعالیت این قشر ارزشمند جامعه در مسیر تولیدات بیشتر فرهنگی هنری می کند.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری افزود: نقش بچه های مسجد مناطق روستایی و عشایری در حوزه فرهنگ و هنر اثرگذار است چرا که مسجد از نیروهای مردمی، پرتلاش، با اخلاص و مستعد در بدنه کانون های فرهنگی هنری بهره می برد.

 

به گفته وی تولیدات فرهنگی هنری و مسجد محور می تواند بخشی از شعار سال را در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد محقق می کند.

 

مظاهری بابیان اینکه برگزاری وبینارها، کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف برای افزایش تولیدات فرهنگی هنری کانون های مساجد روستایی موثر است گفت: کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با بهره گیری از اساتید مجرب نمونه ای از خروجی فعالیت های کانون های مسجد محور در راستای تحقق شعار سال است.

 

کد خبر 1102808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha