صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهر عنبرآباد برگزار شد 

صبح امروز ۱۷ مهرماه همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی صبح امروز، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۱۷ مهرماه همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی صبح امروز، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی شهرستان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی عنبرآباد برگزار شد.


«فیروز بخت» در این مراسم، امنیت را بزرگترین سرمایه هر کشور برشمرد و گفت: امروز نیروی انتظامی پناهگاه مردم است و هر مشکلی پیش بیاید نیروی انتظامی در خط مقدم است.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد با تاکید بر این که برای حفظ نوامیس و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، بیان کرد: ۵۹ درصد سرقت مسلحانه کاهش یافته است.


حجت الاسلام «نعمتی»  در این مراسم، گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت بهای سنگینی داده و خواهد داد.



مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنبرآباد افزود: تنها کشور امن در منطقه کشور ایران است و این از مجاهدت دلیر مردان نظامی کشورمان تحت فرمان مقام معظم رهبری است.


وی ضمن تشکر از نیروهای خدوم نظامی و انتظامی، عنوان کرد: مردم قدردان زحمات نیروهای مسلح کشور هستند.


حجت الاسلام «بهروزه» در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت: نیت های ما اگر همراه با اخلاص اگر  باشد ارزش پیدا می کند.


امام جمعه موقت عنبرآباد افزود: ایمان به خدا، نگاه الهی و استقامت از خصوصیات نیروهای مسلح ما است که آن را با دیگر نیروهای مسلح کشورهای دیگر متمایز ساخته است.


وی بیان کرد: طبق بیان قرآن کریم، اهل مقاومت، ترس و اندوه به دل راه نمی دهند و همراه با تنبلی نمی شوند و روحیه شهادت طلبی در ايشان دائمی است.

 

حجت الاسلام «خجسته» در این مراسم، گفت: مقام معظم رهبری حفظه الله فرمودند؛ لباسی که شما بر تن دارید لباس رحمت است و مکمل آن دست اقتدار شماست.

امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی افزود: نظر رحمت موجب بالا رفتن اقتدار می شود.


وی عنوان کرد: عزیزان ما در نیروی انتظامی واقعا زحمات شبانه روزی متحمل می شوند که ان شاءالله این مجاهدت ماجور خواهد بود.



«جواد ایزدی» ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: کافی است یک شبانه روز فعالیت نیروهای نظامی تعطیل شود آنگاه سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.


فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: امنیت مقوله مهمی است و وظيفه خطیر نیروی انتظامی ایجاد امنیت است و همه دستگاه ها باید کمک کنند و پای کار باشند.


وی افزود: نیروی انتظامی قریب به ۴ هزار و ۵۰۰ شهید در رابطه با ایجاد امنیت تقدیم کرده که این ارزش این نیروهای عزیز را نشان می دهد.


«سلیمانی» در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: بحث امنیت در قرآن کریم به عنوان یک مهم ذکر شده است.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد افزود: همیشه عده ای بوده اند که با زیرپا گذاشتن هنجارها و ارزش ها خواسته اند به اهداف پلید خویش دست پیدا کنند و اینجا ضرورت وجود حافظان قانون و نظم مشخص می شود.


وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک مسئله مهم و اساسی است و بدون آن لذت هیچ لذتی شیرین نیست.



سلیمانی ابراز کرد: نیروهای نظامی در راستای انجام وظیفه خود در تامین امنیت برای ستمدیدگان باید با هر گونه ناامنی مبارزه کنند.


این مقام قضایی شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی، حفظ آبروی افراد، خوش‌رفتاری با ارباب رجوع، اخلاق مداری و توجه به انجام وظایف محوله از شئون نیروهای انتظامی می باشد.

وی در خاتمه عنوان کرد: از زحمات همه شما حافظان امنیت تشکر می کنم.

کد خبر 1102939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha