برگزاری اردو های برون جهادی در مناطق محروم دالاهو

محمدی، گفت : اردو های برون جهادی در مناطق محروم برای کودکان بی سرپرست در فضای باز و با رعایت پروتکل های و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

نعمت  محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جوانان این کانون با تمام توان در مقابل کرونا ایستادند و اجازه نداند کرونا در فعالیت های آنها خللی ایجاد کند.

 

مسئول کانون محمد مصطفی دالاهو افزود: برگزاری کلاس های قرآن و احکام ، اردوها ، کمک در خاموش کردن آتش سوزی منطقه ، درخت کاری ، برگزاری کلاس آموزش نماز، جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه در شش مرحله ، برگزاری کلاس های مجازی برای جوانان و نوجوانان ، برگزاری اعیاد مذهبی از مهمترین برنامه های اجرا شده در این کانون است.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های سه شنبه های تکریم ، شرکت در رویداد ایران قوی و آموزش مردم در راستای بیماری کرونا ومراقبت های لازم آن نیز از دیگر برنامه های این کانون است.


محمدی با اشاره به برگزاری مراسمات در ایام حزن و اندوه محرم و صفر  اظهار کرد: هیئت و دسته عزاداری با حضور جوانان تشکیل دادیم و کمک نیرو های کانون ، از روحانیون در خواست کردیم برای بچه های مشتاق کلاس عقیدتی و احکام و یک کلاس با موضوع مقاومت اقتصادی از طریق بنیاد برکت برای مردم در این ماه برگزار کردیم.

 

مسئول کانون محمد مصطفی دالاهو  با اشاره کرونا و وضعیت حاکم در جامعه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون چندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی منطقه تحت پوشش کانون توسط اعضا انجام شده و آموزش های لازم به مردم داده شده است.

 

 

کد خبر 1102986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha