افزایش ۴۹ درصدی رضایتمندی مردم از پلیس/ امنیت زیربنای توسعه است

سردار القاصی مهر با بیان اینکه میزان رضایتمندی مردم از ناجا ۴۹درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است که بیانگر رویکرد تعامل گرایی و مردمداری نیروی انتظامی بوده است، گفت: امنیت پایدار در هر جامعه ای زیربنای توسعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی متعلق به  مردم است، این هفته  از آن مردم  است زیرا ناجا برای مردم و در کنار مردم است و اگر حمایت مردم نباشد  هیچ کاری انجام نخواهد گرفت.

 

سردار« دلاور القاصی مهر» با بیان اینکه امنیت پایدار استان  چیزی بیشتر  از کارهای انجام شده است، تصریح کرد: ایجاد حس  امنیت در جامعه  بهتر از خود امنیت است و  اصحاب رسانه و خبرنگاران  در القای حس امنیت  در جامعه  بهترین و بیشترین نقش را داشته است.

 

 وی با اشاره به اینکه زیربنای  همه توسعه ها امنیت است و ناجا  ایجاد کننده  این امنیت است، افزود: ماموریت های ناجا در ایام کرونا تفاوت داشته و با تعامل مردم و نیروی انتظامی بهترین عملکرد را داشته ایم، تلاش نیروی انتظامی  رضایت مندی مردم و اجرای قانون است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در بحث انتخابات و تبلیغات رسانه ای معاندین برای ناامنی و کم رنگ شدن مشارکت  ناجا با تمام قوا  امنیت انتخابات را تامین  و به بهترین شکل ممکن انتخابات برگزار شد.

 

سردار القاصی مهر یادآور شد: مردم، رسانه، دستگاه های امنیتی و دستگاه های اجرایی  در کنار نیروی انتظامی باعث برگزاری باشکوه انتخابات  شدند، ایام محرم با تعامل و همدلی مردم و ناجا به بهترین شکل ممکن انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه حماسه بزرگ اربعین  علیرغم  محدودیت ها  با مشارکت تمام  نهادها  و حضور نیروی انتظامی در پیشانی با شکوه خاص و بدون هیچ مشکلی برگزار شد، تصریح کرد: از زمان  بازگشت  زائران به خاک وطن  نیروی انتظامی در کنار مردم بود و از هیچ خدمت رسانی به مردم دریغ نکردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت زائران برقرارشد و نیروی انتظامی  با روی گشاده و ارائه خدمات مناسب از آن ها استقبال  کردند، ابراز کرد: تمام ماموریت های ناجا با توجه به محدودیت های کرونا متفاوت بود و کارکنان ناجا با سعه صدر و حوصله رفتار کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه تقدیر و تشکر مردم از ناجا  ۴۹درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است که بیانگر رویکرد تعامل گرایی و مردمداری نیروی انتظامی بوده است، ابراز کرد: ۵۱ درصد شکایات مردمی از ناجا کاهش داشته است  که موید این است  پرسنل نیروی انتظامی  خدمتگذار مردم بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها در اقناع مردم در انجام وظیفه و محدودیت های کرونا  توسط ناجا بهترین عملکرد داشته است، افزود: در ایام اربعین  ۸۲ هزار عدد ماسک و ۳۰ هزار پرس غذا توسط نیروی انتظامی استان ایلام توزیع شده است، برای ارائه  خدمات مناسب به زائران ده روز زودتر از زمان تعیین شده در مهران مستقر شدیم.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام  تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری  کلانتری  ها پیشانی نظام و نیروی انتظامی هست و در زیباسازی و توسعه کلانتری ها خدمات ارزشمندی انجام شده است و در این راستا نیز برای زیبا سازی و تجهیز کلانتری های سطح استان بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه در اکثر کلانتری های سطح استان ایلام مددکار اجتماعی حضور دارند که در کاهش جرائم و آرامش عمومی  نقش تاثیر گذاری دارند، گفت: تمام پرسنل نیروی انتظامی خدمتگذار مردم هستند و رافت. مهربانی، همراه با اقتدار باید داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام  با اشاره به اینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و  در برخورد با اوباش و اراذل و اخلال گران نظم اجتماعی  کوتاهی نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد:  نیروی انتظامی ۱۲۸ نوع  ماموریت در سطح جامعه انجام می دهد.

کد خبر 1103141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha