استقلال در امنیت زیرساخت اصلی استقلال در سایر حوزه‌ها است

امام جمعه دزفول با بیان اینکه امنیت نباید عاریه‌ای باشد بلکه باید درون زا و مستقل باشد گفت: استقلال در امنیت، زیرساخت اصلی استقلال در اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه‌ها است.

«حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان نیروهای مسلح اظهار کرد: اخراج آمریکا از منطقه باید به عنوان یک راهبرد کلیدی و همه جانبه نیروهای مسلح کشور مدنظر باشد.

 

امام جمعه دزفول افزود: این راهبرد باید برجسته سازی شده و تبدیل به گفتمان در سیاست خارجی و در ارتباطات با کشورهای منطقه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه امنیت نباید عاریه‌ای باشد بلکه باید درون زا و مستقل باشد اضافه کرد: متأسفانه امنیت برخی کشورهای منطقه عاریه‌ای است حال آنکه ایران اسلامی هیچ وقت در عمر انقلاب اسلامی به گدایی امنیت نپرداخته است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با رهبری انقلاب اسلامی، امنیت را به دیگر کشورها هدیه داده است تصریح کرد: استقلال در امنیت، زیرساخت اصلی استقلال در اقتصاد، فرهنگ و سایر حوزه‌ها است.

 

وی خاطر نشان کرد: امنیت کویت در زمان حمله صدام توسط آمریکا تأمین می‌شد ولی امیر آن بعد از شکست به عربستان فرار کرد.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به تحرکات آذربایجان و ترکیه و اتکای آنها به ناتو و دیگر کشورها یاد آور شد: مقام معظم رهبری به صراحت به این کشورها توصیه کردند به پشتیبانی بیگانگان دلخوش نباشند.

 

کد خبر 1103262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha