برنامه ریزی برای تزریق دز سوم واکسن کرونا در حال انجام است

فتاحی گفت: در خصوص دز سوم یا دز یادآور این کار برنامه ای است که باید به بحث واکسیناسیون اضافه شود و برنامه ریزی ها در سطح دانشگاه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «زهرا فتاحی» شب گذشته (شنبه 17 مهر) در گفتگوی خبری شبکه قزوین در خصوص آخرین روند واکسناسیون بیان کرد: با توجه به تعداد واکسن برکت موجود در استان، این میزان واکسن پاسخگوی نیاز کسانی است که زمان تزریق نوبت دوم واکسن آنها فرارسیده است.

 

مسئول گسترش شبکه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: به محض اینکه واکسن برکت به تعداد بیشتری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد، اطلاع رسانی می شود تا افرادی که تمایل دارند واکسن برکت تزریق کنند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر به تعدادی که باید واکسن تحویل استان می شده است، این کار صورت گرفته، البته واکسن هایی تحویل وزارت بهداشت شده است که به محض اینکه واکسن های بیشتری تحویل شود از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می کنیم.

 

فتاحی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص دز سوم یا دز یادآور این کار برنامه ای است که باید به بحث واکسیناسیون اضافه شود و برنامه ریزی ها در سطح دانشگاه در حال انجام است که بعد از نهایی شدن کار جزئیات به اطلاع مردم به خصوص گروه هدف که گروه های بهداشت و درمان و افرادی که مشکل سیستم ایمنی دارند، رسانده می شود.

کد خبر 1103317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha