خانواده های معظم شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند

سردار الهی نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان نامید و گفت: خانواده های معظم شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سردار یحیی الهی» امروز(18 مهر) در دیدار با خانواده در ديدار با خانواده معظم شهيد"نوراله اسدی چوبی" و جانباز 70 درصد "یاری نژاد"، با گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار و 300 شهید گلگون کفن لرستانی، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان و ایثارو از خود گذشتگی جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم آنان است.

 

وی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را پرچمداران فرهنگ ايثار و مقاومت دانست و افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین گام در مسیر شهدا و مهم ترن راه مقابله با توطئه های دشمنان است.
 

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: خانواده هاي معظم شهدا و ایثارگران پرچمداران فرهنگ ايثار و مقاومت هستند و آن چه که به اين کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاري در چشم دشمنان است ياد و خاطره ي شهيدان خواهد بود.


وی خطاب به خانواده شهدا، گفت: امروز همه به امنيتي که عزيزان شما به اين كشور بخشيده اند غبطه مي خورند و ما در مقابل اين جانفشاني ها به آنها افتخار کرده و تکليف و امانت سنگيني که همانا پاسداري از خون شهداست را بر دوش خود احساس مي کنيم.


فرمانده انتظامی لرستان، تصريح کرد: با نگاهي گذرا به تاريخ انقلاب و نحوه شهادت شهداي اسلام به خوبي در مي يابيم که شهدا اسناد مظلوميت ما در تاريخ هستند و روزي فراخواهد رسيد تا به دست مبارک صاحب عصر و زمان (عج) از سردمداران کفر و نفاق خون خواهي کنيم.


در این مراسم قرائت فاتحه نثار روح ملکوتي شهيدان و آرزوي توفيق روز افزون و صبر جليل براي خانواده هاي آنان، اهداء لوح و هدايايي به رسم يادبود تقديم خانواده معظم شهيد"نوراله اسدی چوبی" و جانباز 70 درصد "یاری نژاد"شد.

کد خبر 1103341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha