نیروهای مسلح نظام اسلامی ایران لشکریان و جنود الهی هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: اقتدار نیروی انتظامی در برقراری و تقویت امنیت حاکم بر جامعه نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز( ۱۸ مهرماه)، در دیدار با جمعی از پرسنل نیروی انتظامی لرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهارداشت:‌ نیروهای مسلح نظام اسلامی ایران لشکریان و جنود الهی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به فعالیت‌های نیروی انتظامی منحصر به‌فرد نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح اشاره و عنوان کرد: نیروی انتظامی هم در بیابان هم در خیابان حضوری فعال دارد و  در مرزها با ایجاد پاسگاه‌های مرزبانی، ایجاد نظم، کنترل ترافیک، حفظ اماکن و جاهای حساس فعالیت دارد.

 

وی در ادامه به فعالیت نیروی انتظامی در مبارزه با افراد شرور، قاچاقچیان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت، گفت: فعالیت نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی و حل مسائل و مشکلات مناطق ستودنی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به تلاش نیروی انتظامی برای حفظ و برقراری امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: باید ظرفیت دیگر سازمان ها برای هم افزایی بیشتر استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه امنیت اصولی ترین نیاز بشر و لازمه پیشرفت است، افزود: عمق‌بخشی به امنیت در سطح استان و سطح ملی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف با نیروی انتظامی‌ است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اقتدار نیروی انتظامی برای رسیدن به امنیت و حفظ و ارتقای آن را مهم خواند و تصریح کرد:‌ تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی لرستان باید تأمین شود و چالش‌ها و نیازمندی‌های نیروی انتظامی باید از طریق استان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی حل شود.

 

 

کد خبر 1103626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha