لزوم تشکیل گروه های مطالعاتی در بسیج دانشجویی دانشگاه ها

یوسفی بر تشکیل گروه های مطالعاتی در بسیج دانشجویی دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: اخلاق تشکیلاتی، انسجام درونی در تشکیلات و اثرگذاری بیرون تشکیلات را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی» امروز (دوشنبه ۱۹ مهر) در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم با بیان اینکه اخلاق تشکیلاتی، روح هر تشکیلاتی است، گفت: اخلاق تشکیلاتی، انسجام درونی در تشکیلات و اثرگذاری بیرون تشکیلات را به همراه دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر تشکیل گروه های مطالعاتی در بسیج دانشجویی دانشگاه ها افزود: ترویج نماز و تلاش برای برگزاری نماز جماعت به صورت مرتب در دانشگاه ها، ترویج فرهنگ قرآنی، جلسات اخلاق، مطالعه و سیر مطالعاتی، راه اندازی کتابخانه، نمایشگاه، مناسبت ها، تریبون آزاد، تبلیغات، برگزاری مسابقات، فعالیت های هنری، اردوی تشکیلاتی، مطالبه گری تخصصی و... از جمله فعالیت های فرهنگی، سیاسی دانشجویان بسیجی است.

وی اضافه کرد: حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و مطالبات امامین انقلاب اسلامی، رسالتی عظیم را برای دانشجویان بسیجی فراهم می کند.

یوسفی تصریح کرد: تجلی خواسته ها و عرصه همه خدمت گذاری ها در برنامه های بسیج رخ نمایی می کند.

وی بیان داشت: برنامه های بسیج دانشجویی باید دقیق، جهت دار و هدفمند باشد و ثمرات مشخصی را به بار بیاورند.

خاطر نشان می شود، در این نشست که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، «محسن جهانگیر» به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم معرفی و از زحمات «محسن صادقی» مسئول پیشین این مجموعه تقدیر و تشکر شد.
 

کد خبر 1103723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha