استاندارد سیستان و بلوچستان حمایت از تولیدکنندگان را وظیفه خود می داند

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل استاندارد استان وظیفه خود می داند که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد،مدیرکل استاندارد استان به همراه معاونین و روسای ادارات داخلی و به همراهي مهندس راشکی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در محل دفتر شرکت شهرکهای صنعتی واقع در شهرک صنعتی زاهدان به منظور پاسخگویی به سوالات و همچنین ارائه مشاوره به مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی حضور بهم رساندند.

 

در این جلسه مدیرکل استاندارد استان گفت: توجه به مقوله تولید با استفاده و اتکاء به ظرفیت های توسعه درون زا و حمایت از آن به اشکال مختلف، همواره به عنوان یکی از مولفه های کلیدی در نامگذاری و تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"، انجام و این موضوع حاکی از اهمیت مؤلفه‌های تولید به عنوان موتور محرک اقتصاد کشور است.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا اداره کل استاندارد استان وظیفه خود می داند که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت کند.

 

محبی اظهار داشت: هدف استاندارد از این جلسه، آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع آنهاست. وی توضیحاتی در خصوص استانداردهای اجباری و نحوه دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی ارائه نمود و آمادگی کامل اداره کل برای رفع موانع و مشکلات تولید را عنوان نمود. در ادامه به سوالات مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت برخي واحدهای تولیدی توسط مدیرکل، معاون ارزیابی انطباق و روسای اداره نظارت بر اجرای استاندارد و اداره امور آزمایشگاهها پاسخ لازم ارائه شد.

کد خبر 1104044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha