هم افزایی کانون های مساجد با مراکز کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازنده است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: تعامل کانون های فرهنگی و هنری مساجد با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای هم افزایی به منظور انجام فعالیت های فرهنگی برای کودکان سازنده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بازدید از  مرکز  مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار حضرت ابوالفضل(ع) شهر ایلام، اظهار کرد: کانون های مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توانند تعامل بسیار سازنده ای در راستای اجرای برنامه ها فعالیت های مشترک داشته باشند.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه محور فعالیت کانون های مساجد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش دینی، فرهنگی و هنری آینده سازان کشور عزیز اسلامی است، یادآور شد:  در این بازدید کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای طرح ها و فعالیت های مشترک به منظور آموزش کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف هنری از جمله قصه گویی، نقاشی، نمایش، داستان نویسی، خاطره نویسی و سایر رشته های هنری اعلام آمادگی کرد.

 

وی بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نیز از آمادگی لازم  کامل برای برگزاری  طرح های مشترک در حوزه مساجد با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  در جهت هم افزایی، تعامل و هم فکری  برخوردار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: در جهت جذب جوانان و نوجوانان به ویژه کودکان که سرمایه اصلی نظام مقدس جمهروی اسلامی هستند و سرنوشت آینده مملکت را رقم خواهند زد، تعامل کانون های مساجد با کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان سازنده و موثر خواهد بود.

 

حجت الاسلام چراغی پور خاطرنشان کرد: تا کنون برنامه ها و فعالیت های مشترکی بین این دو نهاد و مراکر کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق شهری و روستایی به منظور جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی و دینی برگزار شده است.

 

گفتنی است در پایان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اهدای لوح تقدیر از تعامل سرکار خانم رستگاری، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام تقدیر کرد.

 

کد خبر 1104147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha