نشست هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان در کرمان برگزار شد

نشست هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، چهارشنبه(۲۱ مهر) در نشست هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان؛ اهمیت این مناسبت را از حیث سه رویداد مهمی که در آن رخ داده یادآور شد و بر بزرگداشت آن تاکید کرد.

 

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان درباره چرایی مقاومت در منطقه و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی گفت:   خط فکری و روحیه استکباری و سلطه جویی و تلاش استکبار برای حاکمیت اسراییل در منطقه اقتضا می کند مقاومت دینی و اسلامی خود را با آن فرماندهی که شهید حاج قاسم داشت، حفظ کنیم.

 

 



وی با اشاره به ذم استکبار در آیات قرآن کریم و اندیشه های استکبارستیز امامین انقلاب؛ تاکید کرد: لازمه کنار آمدن با استکبار صرفنظر از اعتقادات و اهداف انقلاب است و استکبار هم دنبال برگردندان ما از آرمان ها و عزت خویش است و اگر هم تسلیم شویم برای آنان حد(یقف) وجود ندارد زیرا زمانی راضی می شوند که ما را کاملاً خوار و مستاصل کنند.

 

 



انجم شعاع به خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان اشاره و بیان کرد: این مسئله، اهمیت ۱۳ آبان امسال را مضاعف می کند تا استکبارستیزی را در با روش های نوین در میان مردم و نسل جوان و نوجوان ترویج کنیم.

 

 



وی از راهپیمایی۱۳ آبان در شهرهای آبی خبر داد و گفت: در شهرهای زرد هم یک مسیر کوتاه می تواند انتخاب شود و در مابقی شهرها تجمع کوتاهی داشته باشیم.

 

 

 

این نشست با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات اعضا ادامه یافت.

 

کد خبر 1104408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha