لزوم تبین مفهوم «مهدویت» برای جامعه بشری و نسل آینده

آیت الله عبادی با بیان اینکه مفهوم «مهدویت» برای جامعه بشری و نسل آینده باید تبیین شود، گفت: مشاهده می کنید که عده ای فاسد امور جهان را در دست گرفته اند و مهدویت به عنوان ضرورت جهان بشر تنها درمان این دردهای بزرگ است و تنها مخصوص یک دین نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۲۱ مهر) در دیدار با دست اندرکاران بنیاد مهدویت خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام افرادی که در این زمینه زحمت می کشند به صورت اجتماع با یکدیگر همکاری داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: از همه کسانی که در بخش های مختلف فعالیت دارند استفاده کنید و مکمل همدیگر شوید.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مهدویت بخش های مختلفی دارد، گفت: مسائل آموزشی را در قضیه بنیاد مهدویت توسعه دهید تا فرزندانمان نسبت به دین و مهدویت دارای بصیرت باشد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تربیتی را پیش بگیرید تا نسل آینده بتواند از عهده هجمه های دشمن بر بیاید، افزود: کسانی که می توانند همکاری های لازم از جمله تامین مکان و اعتبارات داشته باشند به میدان بیایند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: درمان درد بزرگ جهانی آن چیزی است که همه باید به آن تکیه داشته باشیم و مشاهده می کنید که عده ای فاسد امور جهان را در دست گرفته اند و مهدویت ضرورت جهان بشر است و تنها مخصوص یک دین نیست.

 

وی ادامه داد: مهدویت همان مسئله اصلی است که در فلسفه رهبری انسان از طرف خداوند بر محکمات آیات و روایات بیان شده است و مبنای دعای ندبه نیز همین موضوع است و مفهوم آن باید برای همه بشریت بیان شود.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز همه جامعه بشری دچار مشکل شده است، گفت: اوج فرهنگ و شور و شعور اهل بیت(ع) برای نجات بشر مثل آیات قرآن کریم هیچ وقت کهنه نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مفاهیم این دعا را به نسل آینده بیاموزید تا حرفی برای گفتن در جامعه داشته باشد و بسیاری از افراد آرزوی این را دارند که امنیت در صحنه بشری ایجاد شود اما نمی دانند که مهدویت راه اصلی تامین این امنیت و آرامش است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه کاری کنید تا حرکت به سمت سیر الی الله در صحنه بشری دیده شود، گفت: این حرکت ها با توجه به پشتوانه عظیمی که دارد می تواند منشا حرکت های عظیم در جامعه بشری شود و مهدویت آرزوی بزرگ غرب و شرق است اما متاسفانه با مفهوم آن آشنا نیستند.

کد خبر 1104495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha