تحقق امنیت در جامعه مستلزم مشاركت و همدلی سازمان‌های مختلف است

شفیعیان گفت: کارکنان ناجا در تامين امنيت جامعه و ارتقاء آرامش مردم ماموريت خطيری بر عهده دارند كه اجرای موثر اين ماموريت مستلزم مشاركت و همدلی سازمان‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر) در نشست دهياران، بخشداران و اعضای شوراهای شهر و روستا با فرمانده انتظامی جهرم، ضمن تبريک هفته ناجا، گفت: پليس نماد افتخار و حاكميت جمهوری اسلامی ايران است.

 

فرماندار ویژه جهرم به جايگاه مهم نيروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و افزود: کارکنان ناجا در تامين امنيت جامعه و ارتقاء آرامش مردم ماموريت خطيری بر عهده دارند كه اجرای موثر اين ماموريت مستلزم مشاركت و همدلی سازمان‌های مختلف است.

 

وی ضمن تقدير از عملكرد کارکنان انتظامی در پيشگيری از جرائم و برقراری امنيت، عنوان کرد: شوراها و دهیاران روستاها آماده هرگونه همکاری بيشتر و مستمر با نيروي انتظامي در بحث امنيت است.

 

«خسرو رزمجویی» نیز در این نشست گفت: دهياران بازوان توانمند نيروی انتظامی در افزايش احساس امنيت روستائيان و پيشگيری از جرايم در مناطق روستانشين هستند.

 

فرمانده انتظامی جهرم با بيان اينكه تعامل و همكاري شوراها، دهياران و بخشداران با پليس زمينه‌ساز امنيت پايدار است، بيان كرد: پليس به دليل نقش اجتماعي خود نيازمند همراهی و مشاركت مردم به صورت مداوم و هميشگی بوده و هر جا شهروندان نقش مسئولانه‌ای را ايفا كردند و همكاری لازم با پليس داشتند آن منطقه از امنيت و آسايش بهتری برخوردار بوده است.

 

در پايان بخشداران، شوراهاي اسلامي شهر و روستاها و دهياران نظرات خود را در راستاي مشكلات سطح شهرستان و ارائه راهكار بيان و آمادگي خود را جهت تعامل و همكاري با پليس اعلام كردند.  

 

کد خبر 1104640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha