۳۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی شعر نهج البلاغه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی شعر نهج البلاغه در کاشان گفت: ۳۰ آذر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با اشاره به انتخاب کاشان به عنوان «نخستین پایتخت نهج‌البلاغه کشور»، گفت: در این راستا و بر اساس سلسله برنامه‌های تدوین شده «جشنواره ملی شعر نهج‌البلاغه» برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و بخش ویژه برگزار می شود، افزود: بخش اصلی جشنواره شامل نامه‌ها، حکمت‌ها و خطبه‌های نهج البلاغه است و بخش ویژه با موضوع انسان و جامعه طراز نهج‌البلاغه طراحی شده است.

 

نمکی با بیان اینکه اشعار در دو بخش کلاسیک و آزاد مورد بررسی قرار می‌گیرد، ابراز داشت: آثار باید به صورت تایپ شده، همراه با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نشانی کامل پستی ارسال شود.

 

رئیس دبیرخانه طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج‌البلاغه ایران» در خصوص نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، گفت: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آدرماه از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۳۴۰۳۵۷۱۰ و یا به نشانی پستی دبیرخانه جشنواره به آدرس اصفهان، خیابان آبشار دوم، بعد از پل‌های غدیر، ابتدای خیابان شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای، کد پستی ۸۱۶۶۸۳۶۳۷۶  ارسال کنند.


نمکی خاطر نشان کرد: اختتامیه جشنواره در دی ماه ۱۴۰۰ برگزار و به آثار برگزیده در بخش‌های مختلف لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای ارزنده نقدی اعطا خواهد شد./

کد خبر 1104763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha