امنیت امروز کشور حاصل رشادت نیروهای مسلح و مرهون خون شهدا است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به اقتدار نیروهای مسلح در مقابله با دشمنان اشاره کرد و گفت: امنیت امروز کشور حاصل رشادت نیروهای مسلح و مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(22مهر)، در یازدهمین یادواره شهدای دهه کرامت استان لرستان که در حسینه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهارداشت: امروز در گرامیداشت یازدهمین سال مجاهدانی گرد هم آمده‌ایم که در میدان جهاد و مجاهدت حضور داشتند و امروز در مهمانی پروردگارش هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: شهدای دهه کرامت لرستان ناظر بر اعمال ما هستند و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهند آرمان‌هایشان به وسیله همرزمانشان ادامه پیدا کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ عمل و کار نیکی قابل مقایسه با شهادت در راه خدا نیست، عنوان داشت: امروز در جمهوری اسلامی افتخار، عزت، شرافت و سربلندی در سایه  جان فشانی و شهادت نیروهای مسلح مشاهده می‌کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شهدای دهه کرامت لرستان در مسابقه دنیا پیروز شدند و مجاهدت خانواده‌های این ۱۸ شهید در حقیقت استمرار جهاد شهدا است، خاطرنشان کرد: با حضور در گرامیداشت یازدهمین یادواره شهدای دهه کرامت به آنها می‌گوییم ما صدای شما را از عالم برزخ شنیدیم و پیام شما را درقالب‌های گوناگون همچون قلم، سخن، هنر، کتاب و برگزاری یادواره به گوش کسانی که نشنیده‌اند می‌رسانیم.

 

وی با اشاره به حضور خانواده‌های شهدا در کمک‌های مؤمنانه و محرومیت‌زدایی، اذعان داشت: خانواده شهدا با یاد شهدا گروه جهادی تشکیل می‌دهند تا آرمان‌های شهدا را ادامه دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان از نیروهای مسلح به عنوان قلعه و دیواره ملت یاد کرد و گفت: آمادگی نیروهای مسلح سبب ترس دشمنان پیدا و پنهان است و شما نیروهای مسلح زینت حاکمان و عزت دین هستند.

 

وی اظهارداشت: اگر امروز ملت ایران در دریا، خشکی و هوا از امنیت برخوردار است به دلیل رشادت‌های نیروهای مسلحی است که جان بر کف در مقابل دشمنان ایستاده‌ اند.

کد خبر 1104952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha