مفاهیم قرآنی در بهبود رفتاری پلیس تاثیر داشته است/ ۶ هزار حافظ قرآن در پلیس اصفهان

حجت الاسلام ایروانی گفت: مفاهیم قرآنی و دینی در بهبود رفتاری پلیس تاثیر سازنده و موثری داشته و توانسته بر رفتار فردی، اجتماعی و خانوادگی آنان اثر بگذارد.

حجت الاسلام »محمد حسین ایروانی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، با اشاره به تقویت باورهای دینی و اعتقادی پرسنل در قالب کلاس های آموزشی و فعالیت های فرهنگی سازمان عقیدتی و سیاسی اظهارداشت: تغییر مسیر و حرکت در جریان قرآن و عترت با حضور در فعالیت های قرآنی و مذهبی رقم خورده است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اصفهان افزود: مفاهیم دینی و قرآنی در تغییر سرنوشت انسان و سعادتمندی نقش آفرین است و قرآن مفاهیم ارزشمندی دارد که باعث تغییر رفتار و یا بهبود عملکرد روابط اجتماعی انسان می شود.

 

وی با بیان اینکه توجه به این مقوله در نیروی انتظامی مورد توجه بوده و برای پرسنل، سربازان و خانواده های آنان برنامه اجرا می شود، تصریح کرد: مفاهیم قرآنی و دینی در بهبود رفتاری پلیس تاثیر سازنده و موثری داشته و توانسته بر رفتار فردی، اجتماعی و خانوادگی آنان اثر بگذارد.

 

حجت الاسلام ایروانی ادامه داد: درس های سازنده زندگی آفرین قرآن در رفع مشکلات فردی و اجتماعی و ارتقا آرامش روحی و روانی نقش دارد که انس با این کتاب آسمانی و بهره گیری از مفاهیم آن نیاز است.

 

*6 هزار حافظ قرآن در پلیس اصفهان

 

وی به فعالیت آموزشی و مسابقات فرهنگی و قرآنی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: چنین برنامه هایی در تقویت باورهای قرآنی و دینی و همچنین عملکرد یگان های نظامی نقش داشته و موضوع تربیت قاری و حافظ قرآن انجام می شود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اصفهان اضافه کرد: نزدیک به 6 هزار حافظ قرآن از یک جز تا 30 جز در بین کارکنان نیروی انتظامی، کارکنان وظیفه و خانواده های آن ها وجود دارد که با شرکت در این کلاس ها و برنامه ها توانسته اند توانایی و استعداد خود را رشد بدهند.

 

وی خاطرنشان کرد: در رشته های تفسیر و قرائت نیز افراد توانمندی وجود دارند که در سطح ملی نیز خوش درخشیده و علاوه بر اینکه در زندگی شخصی خود استفاده می کنند در برنامه ها نیز از تلاوت و توانمندی و دانش آنان استفاده می شود.

کد خبر 1105162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha