۲۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد اصفهان مسکن ندارند

زارع با اشاره به نیاز به مسکن مددجویان کمیته امداد گفت: بیش از ۲۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد اصفهان مسکن ندارند.

»کریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به نیاز مسکن مددجویان بهزیستی اصفهان اظهارداشت: این یک نیاز اساسی و اولیه برای خانواده ها و مددجویان است که برخی خانه اجاره ای دارند و برخی به صورت اشتراکی و شرایط سخت زندگی خود را سپری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: بیش از 20 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد اصفهان مسکن ندارند و باید برای تامین این آن ها چاره اندیشی کرد.

 

وی با اشاره به احداث مسکن برای خانواده های مددجوی بهزیستی گفت: طرح احداث مسکن با کمک دولت و خیرین انجام می شود ولی این حرکت نیازمند گسترش و یک نهضت است.

 

زارع با بیان اینکه سه میلیون ریال ماهانه به طور میانگین برای اجاره خانه به مددجویان فاقد مسکن پرداخت می شود، تصریح کرد: این پول پاسخگو نیست و در همین راستا تسهیلات بلاعوض و تسهیلات برای ساخت مسکن به مددجویان متقاضی پرداخت می شود.

 

وی اضافه کرد: 54 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای احداث مسکن به صورت بلاعوض پرداخت شده تا خانه دار شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه این اعتبار به بیش از 4 هزار خانوار اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون ریالی نیز برای کمک به احداث مسکن به متقاضیان پرداخت می شود.

 

*توجه به نیاز تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب نیازمند

 

وی به نیاز آموزشی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت پوشش اشاره کرد و گفت: کمک هزینه تحصیلی، لوازم مورد نیاز و حمایت های موردی از این گروه نیز انجام می شود که بسیاری از حامیان و خیرین در این حوزه مشارکت می کنند.

 

زارع با اشاره به کمک 190 میلیارد ریالی مردم در شور عاطفه های امسال گفت: این کمک ها در مقایسه سال قبل 25 درصد افزایش داشته و توانسته بخش زیادی از نیازهای دانش آموزان نیازمند را رفع کند.

 

کد خبر 1105173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha