شش ماهه نخست امسال لوازم زندگی ۳۶۵۱ نیازمند مازندرانی تامین شد

عمادی ترکامی گفت: در شش ماهه نخست امسال لوازم زندگی ۳۶۵۱ نیازمند مازندرانی به ارزش ۲۰میلیارد و ۵۹۰میلیون تومان تامین شد.

«سید موسی عمادی ترکامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،با بیان اینکه۸۳هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و همه تلاش کارکنان این نهاد، توانمندسازی آنان است، اظهار کرد: این خانوار از خدمات درمانی، معیشتی، مسکن، تحصیلی، اشتغال و... بهره مند می شوند.

 


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه به طور نمونه در شش ماهه نخست امسال لوازم زندگی ۳۶۵۱ نیازمند مازندرانی تامین شد، افزود: لوازم زندگی با مشارکت خیرین و کمیته امداد تهیه و به نیازمندان اهدا شده است.

 

وی اضافه کرد: لوازم زندگی مجموعاً به ارزش ۲۰میلیارد و ۵۹۰میلیون تومان شامل آبگرمکن، یخچال، تلویزیون، پنکه، کولر و سایر اقلام ضروری زندگی بوده است.

 

عمادی ترکامی بیان کرد: در تابستان امسال نیز 1230 دستگاه کولر گازی با اولویت بیماران صعب العلاج و زمینگیر با کمک خیرین تامین شده است.

 

وی به پرداخت اجاره مسکن و ودیعه مسکن به 1161 خانوار از مددجویان طی شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: 5450 مدجوی مازندرانی مستاجر هستند.

 

عمادی ترکامی تصریح کرد:   طی شش ماهه نخست امسال  دو میلیارد و ۱۷۰میلیون تومان اجاره مسکن و ودیعه مسکن برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شد که امیدواریم با کمک خیران این تعداد مددجو نیز صاحب خانه شوند.

کد خبر 1105188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha