سامانه «فهما»، بستر مناسب برای کانون‌ها است

رحیمی پور گفت: سامانه «فهما»، بستر مناسب برای کانون‌ها است تا از این طریق، توانمندی‌های خود را عرضه کرده و نقاط ضعف و قدرت آنها شناسایی شود.

 محمود رحیمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بعد از وقوع زلزله و همچنین شروع کرونا ، فعالیت کانون کمتر شدولی تعطیل نشد.

 

مسئول کانون قدوس گیلانغرب افزود: کانون قدوس از سال ۸۹ تا ۹۶ جزو کانون های فعال و برتر در استان بود امیدواریم دوباره به آن دوران برگردیم و شور و نشاط به کانون بازگردد.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های تقویتی و درسی، احکام وقرآنی ، ختم قرآن ، برگزاری نماز جماعت از برنامه های این کانون با حضور اعضا  است.
 

رحیمی پور تصریح کرد: با توجه به اینکه کرونا مانع از برگزاری بسیاری از برنامه ها شد اما جوانان کانون ساکت ننشستند  و برنامه های عزاداری و اعیاد مختلف را با حضور اعضا برگزار کردند و در حال حاضر در حال آماده شدن  برای برپایی جشن های هفته وحدت هستند.

 

مسئول کانون قدوس گیلانغرب  با اشاره به رویداد سوم فهما اظهار کرد:  در این رویکرد ستاد عالی به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد ایران با لوگوی فهما تبدیل شد تا همه کانون ها به سامانه مجهز شده و امکانات منصفانه بین کانون های شهری و روستایی توزیع شود.

کد خبر 1105290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha