توزیع ۳ هزار بسته معیشتی سهم خادمیاران رضوی نکا در هفته وحدت

تقی پور گفت: همزمان با هفته وحدت و با کمک خیران و نهادهای حمایتی تهیه و توزیع بسته های حمایتی در اجرای طرح مواسات و همدلی در نکا اجرایی می شود.

«محمد تقی یحیی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: خودکفایی محرومان سیاست آستان قدس در امدادرسانی به نیازمندان است، لذا همه خادمیاران رضوی در شهرستان نکا در طول سال در راستای خودکفایی نیازمندان فعالیت می کنند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی نکا افزود: تلاش داریم تا این بسته های حمایتی به همت کانون خدمت رضوی شهرستان نکا، سپاه ناحیه نکا و کمیته امداد به دست نیازمندان و آبرومندان جامعه برسد.

 

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح خادمیاری رضوی در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب و با هدف بهره‌مندی همه زایران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: از خدمات آستان قدس از ۲ سال پیش در سراسر کشور آغاز شد و خدمات شایسته ای تاکنون ارائه شده است 
 

تقی پور گفت: همزمان با هفته وحدت و با کمک خیران و نهادهای حمایتی تهیه و توزیع بسته های حمایتی در اجرای طرح مواسات و همدلی در نکا اجرایی و 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی نکا افزود: بیش از یک سال است که کشور گرفتار این ویروس منحوس شده و متأسفانه مشکلات معیشتی برای برخی از هموطنان عزیز ما ایجاد شده است، لذا در این شرایط خاص خادمیاران رضوی آستان قدس وظیفه خود می‌داند به میزان توان به کمک نیازمندان بشتابد و خادمیاران شهرستان نکا همچنان در ین بخش فعال هستند.

 

وی از عموم مردم برای کمک به خادمیاران رضوی برای دستگیری از نیازمندان دعوت کرد و یادآور شد: در اجرای طرح خادمیاری رضوی افراد علاقه‌مند یا دارای تخصص در بخش‌های مختلف در سطح شهرها، محلات و روستاها می‌توانند عضو شوند و به ‌عنوان خادمیار امام رضا (ع) به نیازمندان محل سکونت خود یا در دیگر مناطق محروم منطقه خدمات ارائه کنند.

کد خبر 1105314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha