یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر در زنجان برگزار می شود

رمضانی گفت: برگزاري یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر برنامه نهایی کمیته بانوان در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دبیر کمیته بانوان کنگره 3535 شهید زنجان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، اظهار داشت: برگزاري یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر برنامه نهایی کمیته بانوان در راستای کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان می باشد.

 

لیلا رمضانی با اشاره به برگزاری اين یادواره با عنوان"شکوه ایثار"، عنوان کرد :این یادواره در راستای جمع بندی فعالیت های 2 ساله کمیته بانوان و عملکرد این کمیته و همچنین تجلیل از خواهران، مادران و همسران فداکار شهدا و زنان ایثارگر است. 

 

وی با اشاره به ضرورت اداي احترام به مقام  شامخ شهدا، تصریح کرد :کمیته بانوان تمام سعی و تلاش خود را در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان نموده‌ تا بتواند به شهدا و جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده های آنان ادای دین کرده باشد. 

 

رمضانی در ادامه با اشاره به زمان و مكان برگزاري يادواره مذكور بیان کرد : این یادواره روز 25 مهر ماه سال جاری از 15 تا 18 عصر در محل مصلای امام جمعه زنجان برگزار خواهد شد. 

 

این مسئول با بيان اينكه سخنران یادواره شکوه ایثار دکتر مینو اصلانی، معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح زنان مي باشد،افزود: تجليل از برگزيدگان جشنواره قصه گويي،تجليل از برگزيدگان جشنواره شعر با محوریت من برایت می سرایم و تجليل از خانواده هاي شهداي زن و بانوان ايثارگر از ديگر برنامه هاي اين يادواره مي باشد. 

 

رمضانی در پایان با اشاره به عملکرد 2 ساله کمیته بانوان کنگره 3535 شهيد استان زنجان خاطرنشان کرد :این کمیته برنامه های خود را با محوریت برنامه های هنری بنا کرد  تا بتواند عموم مردم را به کنگره دعوت و آنها را با زندگی شهدا آشنا کند که خوشبختانه نتیجه خوبی داشته و هنرمندان از آن استقبال  کردند.

کد خبر 1105543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha