جشنواره قرآنی مدهامتان زمینه تعمق باورهای دینی و ایمانی میان بچه های مسجد است

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر برپایی مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان زمینه تعمق باورهای دینی و ایمانی میان بچه های مسجد است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در سال جاری با توجه به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شد که طی آن متسابقین با بارگذاری اثر به سامانه بچه های مسجد مورد ارزیابی قرار گرفتند و از هر استانی ۵ نفر منتخب شدند

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان زمینه تعمق باورهای دینی و ایمانی را در جامعه بارور می کند، از این رو توجه و حمایت به این جشنواره قرآنی اهمیت خاص و ویژه ای دارد. 

 

به گفته وی، در جریان اجرای طرح مسابقات قرآنی مدهامتان، شناسایی و حمایت نوجوانان و جوانان مسجدی فراهم شده است که انتظار می رود با حمایت متولیان فرهنگی زمینه بسط و گسترش این استعدادهای قرآنی بیش از پیش فراهم شود. 

 

وی با اشاره به جایگاه و ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشبرد اهداف قرآنی بیان کرد: افتتاحیه مسابقات قرآنی مدهامتان ۲۷ مهر با حضور ۵ منتخب قرآنی از البرز در مشهد مقدس برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز اظهار کرد: بستری برای نوجوانان و جوانانی مسجدی در قالب کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی در قالب جشنواره مدهامتان ایجاد می شود که همین امر زمینه بسط و تعمق بیشتر مباحث دینی و ایمانی است.

 

 

کد خبر 1105546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha