برگزاری مسابقه پیامبر مهربانی و ختم صلوات با همت کانون مصباح ملایر

امیری پری گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت مراسم جشن ، ختم صلوات و مسابقه پیامبر مهربانی با همت کانون فرهنگی هنری مصباح ملایر برگزار می شود.

«زهرا امیری پری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با آغاز هفته وحدت مراسم ختم قرآن کریم، ختم صلوات و مسابقه شعر با عنوان پیامبر مهربانی با همت اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح ملایر برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح ملایر افزود: امید است بتوانیم در هفته وحدت با برنامه ریزی در جهت ترویج ابعاد ارزشمند وحدت و انسجام،  و توطئه های تفرقه انگیز استكبار و ترویج سبك و سیره زندگی نبوی(ص) بركات و آثار همدلی، انسجام و وحدت بیشتر را ایجاد کنیم.

 

امیری پری ادامه داد: باید کوشید تا امسال برنامه هایی مناسب تر و كیفی تر از سال گذشته ارائه و فضایی شاد و با نشاط در سطح شهر و روستا در شان میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) اجرا شود.

 

وی بیان کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات مسلمانان بوده و هستند و تلاش می‌کنند این اتحاد را از بین ببرند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح ملایر گفت: حضرت محمد(ص) را پیامبر نور و رحمت و پایه اصلی دین اسلام، اخوت و برادری و وحدت عنوان کرد که باید با الگو گیری از سیره بزرگان دین در فعالیت ها و مراحل زندگی مسیر درست را انتخاب کنیم.

 

کد خبر 1105655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha