کمیته امداد مولود انقلاب/ تکریم ارباب رجوع یکی از رسالت‌ها محسوب می‌شود

هاشمی از کمیته امداد به عنوان مولود انقلاب نام بردو گفت: کار و تلاش برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)عبادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید« محمد رضا هاشمی» در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه نهاد کمیته امداد مولود انقلاب است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای ما برکات فراوانی داشت که یکی از این برکات نهادهایی مانند کمیته امداد محسوب می‌شود.

 

استاندارسمنان بر لزوم کمک به مددجویان کمیته امداد تاکید کرد و گفت :با محوریت نماینده مقام‌ معظم رهبری در استان ، برای خدمت به مردم و بویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گام برخواهیم داشت.‌

 

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از رسالت‌های کمیته امداد استان سمنان محسوب می‌شود، اضافه کرد: ایجاد اشتغال و تأمین مسکن برای خانواده‌های تحت پوشش از ارکان اصلی اقدامات کمیته امداد در سراسر استان است که باید به آن تاکید داشت.

 

هاشمی با اشاره به اینکه یکی از نهادهایی که به معنای واقعی به منظور اشتعال‌زایی اقدامات مثبت و سازنده‌ای را به انجام رسانده، کمیته امداد است، ادامه داد: بی تردید خدمت به زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، ثواب و بهره‌ی خادمی آن آستان مقدس و آن امام همام را دارد و این موضوع در سطح استان سمنان به وضوح احساس می‌شود لیکن باید تلاش کرد تا امنیت، سلامت و آرامش زائران در حفظ شود.

 

در این مراسم ضمن تقدیر از مسعودیان راد، مدیرکل سابق کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان سمنان که از این هفته در قم مشغول به کار می‌شود، محمد بحیرایی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان سمنان معرفی شد.

کد خبر 1105694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha