توریع ۱۲۰۰ بسته گوشت ویژه ماه ربیع الاول در اراک

حجت الاسلام ذوالفقاری از توزیع ۱۲۰۰ بسته ی یک و نیم کیلویی در بین کانون های فرهنگی هنری شهرستان اراک خبر داد.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» ضمن تبریک ماه ربیع الاول از تهیه و توزیع 1200 بسته گوشت قربانی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این بسته ها با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه سمت خدا و مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی تهیه و توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، افزود: بسته های گوشت قربانی مذکور در بین 25 کانون شهرستان اراک امروز25  مهر توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح یک طرح ملی و با همکاری برنامه سمت خدا، موسسه خیریه حضرت خدیجه و ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی انجام شد، ادامه داد: مقرر شد که قربانی ها در بین نیازمندان سراسر کشور توزیع شود و در استان مرکزی نیز این کار با همکاری مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و خیرین و نیکوکاران نیز از طریق شمار کارت اعلام شده بنام موسسه حضرت خدیجه(6037991899944486)یا تلفن همراه *733*55 #و وبگاه موسسه به آدرس com.khadije کمک های خود را برای کمک به نیازمندان واریز کردند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح در استان مرکزی در چند مرحله انجام شد و در هر مرحله در شهرستان های مختلف گوشت قربانی توزیع شد.

کد خبر 1105742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha