مد و لباس  از عینی ترین و زنده ترین هنرها هستند

جوادیان زاده با اشاره به ارتباط محیط زیست و هنر در حوزه مد و لباس گفت: مد و لباس یکی از عینی ترین و زنده ترین هنرها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد مد و لباس یزد با رویکرد حفاظت از محیط زیست در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ما باید تلاش کنیم تا حوزه مد و لباس را بهتر و بیشتر به جامعه بشناسانیم زیرا تاکنون این حوزه مخفی بوده است.

 

وی افزود: یکی از هدف های پنهان ما در این جشنواره ارتباط بیشتر هنرمندان به جمعیت مخاطب مجازی و استفاده از ایده های آنها است تا بتواند به تعمیق بین هنرمندان و جامعه کمک کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: فرهنگ محیط زیست و مد و لباس، بحث مهم مغفول مانده است و ما معتقدیم که محیط زیست خود یک فرهنگ، آداب و تشریفات است که باید در هر برنامه ای جایگاه این حوزه را مورد توجه قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: زنده کردن میراث هویتی عظیم در گذشته یکی دیگر از رویکردهای دیگر ما در این جشنواره است .

 

جوادیان زاده بیان کرد:  مد و لباس یکی از عینی ترین و زنده ترین هنرها است که بخش عظیمی از منابع ما در این بخش صرف می شود و هرچه بیشتر پالایش کنیم بهتر می توانیم این هنر را در جامعه شکوفا کنیم.

 

وی افزود: ما سعی داریم تا این جشنواره جایی باشد که استعدادها، مولفه های این هنر و هنرمندان این عرصه به جامعه معرفی شوند.

کد خبر 1105756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha