عدم توجه به آموزه های دینی مهم ترین راهبرد دشمن برای ازهم پاشیدگی بنیان خانواده است

امام جمعه شهرستان لنده گفت: یکی از توطئه های مکرر دشمنان از هم پاشیدگی نظام خانواده بوده که از بین بردن تربیت و عدم توجه به آموزه های دینی مهم ترین راهبرد در این توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» امروز (۲۵ مهر ماه) در آئین جشن ولادت امام زمان(عج) در دبیرستان شهید ثانی لنده، گفت: آنچه رسالت امروز اولیا و مربیان در جامعه بوده، تربیت نسلی مهدوی براساس شاخصه های دینی در جامعه است. 

 

امام جمعه شهرستان لنده اظهار کرد: پدر و مادر بیشترین نقش را در تربیت موفق فرزندان دارند و فرزندان نیز باید در قبال آموزش های و نصایح والدین خود را موظف و مسئول بدانند.

 

وی تصریح کرد: یکی از توطئه های مکرر دشمنان از هم پاشیدگی نظام خانواده بوده که از بین بردن تربیت و عدم توجه به آموزه های دینی مهم ترین راهبرد در این توطئه دشمن  است.

 

محمودی اصل یادآور شد: امروز جامعه ای صالح و سالم است که تربیت اسلامی و انسانی در آن حاکم شده باشد، نه همانند غرب ابتذال، بی بندوباری و از هم پاشیدگی نظام خانواده حاکم شود که معلوم نیست چه سرنوشت شومی در انتظار آنان است.

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: ایجاد مسئولیت پذیری در فرزندان یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که باید مورد توجه والدین و خانواده ها قرار گیرد.

کد خبر 1105884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha