بستر اشتغال و فعالیت معلولین در جامعه فراهم شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به وجود انرژی و استعدادهایی که بین معلوین مشاهده می شود، گفت: باید بستر لازم برای اشتغال و حضور معلولین در جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(27مهر)، در دیدار با نابینایان، کم بینایان و ورزشکاران پارالمپیکی به مناسبت هفته پارالمپیک و عصای سفید بابیان اینکه ماه ربیع الاول ماه نبوت، استمرار امامت و همبستگی است، اظهارداشت: زورگویان عالم به دنبال این هستند اقداماتی همچون ترور و کشتار اخیر مردم افغانستان ایجاد تفرقه کنند ولی خوشبختانه ملت ایران و مذاهب اسلامی کاملا آگاهی دارند که این جنایت ها با حمایت های استکبار جهانی صورت می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ایمان، فتوت، جوانمردی، پهلوانی و پایبندی به ارزش های دینی به گروه خاصی اختصاص ندارد بلکه مربوط به همه اقشار و دسته ها است و این گوهرها در وجود هرکسی باشد قابل تعظیم است.

 

وی عنوان کرد: قالب جامعه معلولین کشور خوشبختانه دارای گوهرهای و ارزش های نابی همچون پایبندی به ارزش ها و ایمان  هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه وقتی پایبندی به ارزش ها همراه با فتوت، قهرمانی ،موفقیت و مدال باشد تقدیر و تعظیم ما را مضاعف می کند، خاطرنشان کرد: برای تک تک مردم کشور این موضوع  مسئولیت آور و سبب افتخار و غرور ورزشکاران معلول است.

 

وی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست بلکه فرصت است، تصریح کرد: اگر معلولین کاستی هایی را دارند ولی خداوند در وجودشان توان، انرژی و استعدادی قرار داده است که باید بالفعل شوند، در نظام جمهوری اسلامی همواره شاهد موفقیت جامعه معلولین هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: معلولین کم بینایان و نابینایان کشور در  هر سطحی که باشند قابل تقدیر هستند.

 

وی اظهارداشت: کلیه امکاناتی که برای افراد معمولی جامعه وجود دارد برای جامعه معلولین فراهم و بسترهای مناسب جهت اشتغال و حضور آنها در مکان های مذهبی، تفریحی، ورزشی و خیابان ها فراهم شود.

کد خبر 1106477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha