تجمیع گرایش ها و سلایق فعالیت های مثبت رسانه ای از امتیازهای سازمان بسیج رسانه است

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در تحقق مطالبات به حق مردم گفت: تجمیع گرایش ها و سلیقه های متفاوت در جریان فعالیت های مثبت رسانه ای از امتیازهای سازمان بسیج رسانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام روح الله مختاری» طی دیدار صمیمانه با مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز که سه شنبه ۲۷ مهر در دفتر امام جمعه ساوجبلاغ انجام شد گفت: « رسانه» یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی در جامعه است. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: مجموعه های اداری و سازمانی بدون همراهی و همیاری رسانه ها نمی توانند در پیشبرد اهداف و انعکاس درست و صحیح آن به وظائف خود عمل کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: نظام ها و مجموعه های متعدد همواره از ظرفیت رسانه به منظور بهره برداری از اهداف حق یا باطل خود استفاده کرده اند. 

 

به گفته وی، دولت انقلابی سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت ها در جهت برنامه ریزی محتوایی با تعدد عملکرد دشمنان مواجه هستند. 

 

وی ادامه داد: حوزه رسانه جریان انقلاب با بهر مندی از ظرفیت های مختلف نقش ویژه ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به ویژه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد. 

 

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: تجمیع گرایش ها و سلیقه های متفاوت در جریان فعالیت های مثبت رسانه ای از امتیازهای سازمان بسیج رسانه است که در این خصوص دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ همراه اهداف بسیج رسانه این شهرستان است. 

 

 

 

کد خبر 1106624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha