تجلیل از فعال کانون فهمای باقرالعلوم در سه شنبه های تکریم

میثم زارع گفت: شامگاه گذشته به اتفاق امام جماعت مسجد در منزل مهدی شاهی فعال مسجدی کانون فهمای باقرالعلوم حضور یافته و با اهداء لوح سپاس از زحمات ایشان تجلیل کردیم.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: از آنجایی که پیشبرد اهداف و برنامه های کانون باقرالعلوم مرهون زحمات، همراهی و همدلی بچه های مسجد است بنابراین تصمیم گرفتیم این هفته از یک فعال کانونی تجلیل کنیم.


مدیر کانون فهمای باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: بر همین اساس شامگاه گذشته به اتفاق امام جماعت مسجد در منزل مهدی شاهی حضور یافته و با اهداء لوح سپاس از زحمات ایشان تجلیل کردیم.


وی بیان کرد: شاهی از اعضای کادر و ارکان کانون فهمای باقرالعلوم است که در اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی با ما همکاری دارد.


زارع ابراز کرد: علاوه بر این نیز شاهی خادم مسجد و مداح است و تاکنون در اجرای برنامه های این کانون فهما، حمایت های مادی خود را دریغ نکرده است.


مدیر کانون فهمای باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ادامه داد: خدا را شاکریم که طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصتی را به وجود آورد تا از فعالان مسجدی کانون فهمای باقرالعلوم تجلیل کنیم.


وی اظهار کرد: علاوه بر اجرای حضوری طرح ملی سه شنبه های تکریم، در فضای مجازی نیز تصاویر این برنامه منتشر می شود تا از این طریق ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، با معرفی آنها برای سایرین الگوسازی کنیم.

کد خبر 1106641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha