ائمه جماعات  نقش  بسزایی در جذب نسل جوان به مساجد و کانون ها دارند

آرمان، گفت: ائمه جماعات و روحانیون در مساجد و کانون های فرهنگی هنری نقش بسزایی در اجرای موثر برنامه ها و جذب نسل جوان به برنامه های مذهبی و مسجدی دارند.

آذر آرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جوان و نوجوان یکی از سرمایه های کشور هستند که باید توجه بیشتری به آنها شود.

 

استاد حوزه علمیه در قصرشیرین افزود: دشمنان اسلام با اهداف شوم خود می‌خواهند بین جوانان رخنه کنند و با فرهنگ‌های غلط جوانان را به بی‌راهه بکشاند در اینجا است که کانون های مساجد می توانند مانع از این توطئه دشمن شوند .

 

وی  با اشاره به نقش ائمه جماعت در جذب جوانان به مساجد خاطر نشان کرد:  ائمه جماعات در جذب جوانان به مساجد نقش بسزایی دارند و با توجه به اینکه جوانان امروز نیاز به توجه دارند در این راستا ائمه جماعات باید جوان ،شاداب،بانشاط ودارای اطلاعات بروز و وقت کافی برای انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی داشته وبا جوانان دوست باشد تا جوانان بیشتری جذب مساجد و کانون ها شوند.

 

آرمان با اشاره به اینکه  امن ترین مکان برای جوانان و خانواده ها  کانون های مساجد است، تصریح کرد: باید برنامه های متنوع  فرهنگی هنری مناسب و جذابی را برای نوجوانان و جوانان در مساجد تدارک دید تا آنها با میل و اشتیاق به مسجد آمده و در فعالیت ها شرکت کنند.

 

استاد حوزه علمیه در قصرشیرین اظهار کرد: برگزاری کلاس های ورزشی، برپایی مسابقات ورزشی ، برگزاری کلاس های هنری فرهنگی،  برگزاری کلاسهای آموزشی وتوجیهی وگفتمان های دینی وسخنرانی های مدهبی و مناسبتی در رفع شبهات می توانند باعث جذب بسیاری از جوانان به مساجد و کانو ها شود.

کد خبر 1106734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha