توانمندی در سیستان و بلوچستان برای میزبانی از رویدادهای ملی وجود دارد

مدیرکل فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: توانمندی در استان پهناور سیستان و بلوچستان وجود دارد که رویداد های ملی را میزبانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  «خداداد اولیائی» در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در زاهدان بیان داشت:معضل بیکاری در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هر کسی به سهم خودش سهمی در ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان داشته باشد، ادامه داد: انتخاب اول کشورهای پیشرفته برای اشتغال زایی، مهارت آموزی است؛ هر کشوری که به مهارت توجه کرده مشکل اشتغال آن کشور برطرف شده است. 

 

 اولیائی یادآور شد: امکانات بسیار خوبی را فنی و حرفه ای در استان فراهم کرده تا بتوانیم با مهارت آموزی و کارآفرینی سهم کوچکی در اشتغال جوانان داشته باشیم.

 

وی افزود: مایه افتخار است که اداره کل فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان برای اولین بار میزبان رویداد ملی مهارت در رشته طلا و جواهرات در استان است.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: استان سیستان و بلوچستان در شرایطی در این دوره از مسابقات شرکت می کند که در کنار آن به جرات همه استان های برخوردار هستند و با تلاش و مساعدت دارایی مدیر برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، این میزبانی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

 

اولیائی توصیه کرد: شرکت کنندگان سیستان و بلوچستان در این دوره از مسابقات با رقبای خود از دیگر استانهای کشور تبادل اطلاعات داشته باشند و افراد بومی توانایی های خودشان را به منصه ظهور برسانند و با هم استانی های خودشان بنشینند و این مهارت را در استان سیستان و بلوچستان نهادینه کنند.

 

وی با بیان اینکه نیازمند رویدادهای این چنین بزرگی هستیم که توجه مسئولان استانی و کشوری رابه سمت استان سیستان و بلوچستان جذب کنیم، افزود:  توانمندی در استان پهناور سیستان و بلوچستان وجود دارد که رویداد های ملی را میزبانی کنیم.

 

مدیرکل فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: چندین هفته است که مقدمات برگزاری مسابقات ملی مهارت در استان پیش بینی شده  و قرار است پنچ شنبه آیین اختتامیه آن را داشته باشیم.

کد خبر 1106883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha