هجمه های فرهنگی توجه به نهاد خانواده را ضروری کرده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: این نهاد در راستای توسعه خدمات فرهنگی به خانواده های مددجو و نیازمند توجه به شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان فرزندان خانواده های مددجو را مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « رضا طاهری» در گردهمایی مجریان طرح 313 کمیته امداد، که با حضور مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد،مدیرکل سازمان تبلیغات و رئیس حوزه های علمیه استان برگزار شد، اظهار کرد: هجمه های فرهنگی دشمنان توجه به نهاد خانواده و تقویت بنیان های دینی،اعتقادی و علمی این خانواده ها را ضروری تر کرده است و کمیته امداد در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد.

 


وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 26 هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است و از این تعداد بیش از 10 هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند تصریح کرد: در طرح 313 تمرکز بیشتر بر روی اعتلای سطح زندگی خانواده ها، پرورش فرزندان خانواده ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای این افراد است.

 

طاهری با عنوان اینکه متأسفانه شاهد افزایش تعداد دختران ازدواج نکرده  در درون خانواده های مددجویان به عنوان یک مشکل و آسیب هستیم ادامه داد: یکی از ماموریت‌های طرح ۳۱۳ فراهم نمودن زمین ازدواج دختران خانواده های مددجو و ارائه مشاوره های لازم به این خانواده ها است.

 

وی تصریح کرد: توانمندسازی خانواده ها در زمینه های فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای خانواده ها و مقابله با جنگ نرم دشمنان یکی از ماموریت ای این طرح است.

کد خبر 1106891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha