کمبود معلم با بکارگیری نیروی خرید خدمات آموزشی مرتفع شد

واقعی گفت: با اخذ مجوز بکارگیری ۱۵۰نیرو در قالب خرید خدمت از طریق موسسات طرف قرارداد آموزش و پرورش این کمبود در حال حاضر جبران شده و مشکلی برای کلاس ها نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی واقعی» عصر امروز(28 مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 70 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال استان واکسیناسیون شدند، اظهار داشت: فعالیت مدارس در آبان ماه همانند مهرماه ادامه پیدا خواهد کرد و فعلا مصوبه جدیدی در خصوص بازگشایی ارائه نشده است.

 

وی با بیان اینکه امسال به دلیل بازنشستگی تعداد زیادی از نیروها، با کمبود نیرو در آموزش و پرورش خراسان جنوبی مواجه بودیم، گفت: با اخذ مجوز بکارگیری 150نیرو در قالب خرید خدمت از طریق موسسات طرف قرارداد آموزش و پرورش این کمبود در حال حاضر جبران شده و مشکلی برای کلاس ها نخواهیم داشت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از راههای تامین کامپیوتر مورد نیاز مدارس ابتدایی برای پایه ششم، کارگاه اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش است، گفت: کامپیوترهایی که مورد استفاده نهادها و بانک ها نیست در این کارگاه تعمیر و بروزرسانی می شود و برای استفاده در اختیار مدارس روستایی قرار می گیرد.

 

واقعی در خصوص کمبود فضای آموزشی در استان هم خاطرنشان کرد: علی رغم کمبودها، اما در چند سال اخیر ساخت و سازهای زیادی صورت گرفته و بحث مشکلات کمبود فضای آموزشی تا حدودی کمتر شده است.

 

کد خبر 1106947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha