اشتغالزایی پایدار با حمایت از جوانان توسط موسسه ریحانه الحسین (ع)

حجت الاسلام زارعی اشتغالزایی را از مهمترین نیازهای جامعه دانست و گفت: ما در سال های گذشته تلاش کردیم با حمایت از جوانان زمینه اشتغال پایدار آنها را فراهم کنیم و این حمایت به شکل اعطای وام های قرض الحسنه و برگزاری دوره های آموزشی و ... بود.

«حجت الاسلام محمد زارعی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) یکصد بسته معیشتی و 500 بسته بهداشتی میان نیازمندان توزیع می شود.

 

مدیر موسسه فرهنگی مذهبی ریحانه الحسین (ع) اهواز افزود: این موسسه همواره تلاش کرده فعالیت های خود را فراتر از برگزاری آیین های مذهبی داشته باشد و بیشتر تمرکز خود را بر مسئولیت های اجتماعی قرار داده که در همین راستا بسته های معیشتی و بهداشتی توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم با بهبود وضعیت کرونا کلاس ها و دوره های اجتماعی برگزار کنیم ادامه داد: اعضای این موسسه براین باور هستند که هر چه در زمینه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی سرمایه گذاری شود قطعا بازخورد آن در جامعه نمود پیدا می کند که برهمین اساس تلاش می کنیم در نیمه دوم سال جاری کلاس ها اجتماعی و آموزش شهروندی برگزار شوند.

 

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: اشتغالزایی از مهمترین نیازهای جامعه است، ما در سال های گذشته تلاش کردیم با حمایت از جوانان زمینه اشتغال پایدار آنها را فراهم کنیم و این حمایت به شکل اعطای وام های قرض الحسنه و برگزاری دوره های آموزشی و ... بود امیدواریم با حمایت مسئولان از مجموعه های فرهنگی بتوانیم در زمینه اقدامات موثرتری داشته باشیم.

 

کد خبر 1106982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha