اهدای ۲۲۰بسته‌ لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند توسط خادمیاران محمودآبادی

هاشمی نسب گفت: خادمیاران رضوی کانون خادمیاری سرخ‌رود شهرستان محمودآباد به تأسی از امام رضا(ع) در توجه ویژه به محرومین و رفع نیازهای آنان، با توجه به آغاز سال تحصیلی، در یک حرکت خداپسند اقدام به تهیه و توزیع ۲۲۰ بسته لوازم‌التحریر کردند.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای مهيا کردن زمینه تحصیل دانش آموزان نیازمند همیشه پیشرو خواهندبود. 

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد افزود: خادمیاران رضوی کانون خادمیاری سرخ‌رود شهرستان محمودآباد به تأسی از ولی‌نعمتشان آقا علی بن موسی‌الرضا(ع) در توجه ویژه به محرومین و رفع نیازهای آنان، با توجه به آغاز سال تحصیلی و نیاز مبرم دانش‌آموزان به لوازم‌التحریر، در یک حرکت خداپسندانه اقدام به تهیه ۲۲۰ بسته لوازم‌التحریر کرده و پس از برپایی نمایشگاهی از این بسته‌های تهیه‌شده، آن را به دانش‌آموزان محروم اهدا کردند.

وی گفت: این بسته‌ها شامل دفتر صدبرگ، دفتر نقاشی، دفتر یادداشت، جامدادی، خودکار، مداد، مداد رنگی، مدادتراش، پاک‌کن، لاک غلط‌گیر، گونیا، نقاله و ... بوده است.

هاشمی نسب یاد آورشد: برای تهیه این بسته های کمک آموزشی ۲۲۰ میلیون ریال هزینه شد.

کد خبر 1107118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha