طلا در سراشیبی قیمت/سکه در کانال ۱۱ میلیون تومان

بررسی روند قیمت طلا از آغاز تا پایان هفته شان دهنده روند نزولی این فلز قیمتی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، بررسی روند قیمت طلا از آغاز تا پایان هفته شان دهنده روند نزولی این فلز قیمتی است به طوری که قیمت هر گرم طلای 18 عیار از یک میلیون و 522 هزار تومان به یک میلیون و 142 هزار تومان رسید.

 

بنابراین گزارش، (شنبه ۲۴ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۵,۲۲۲,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۱‌.۵۳ درصد افت به ۱,۷۶۸.۳ دلار رسید. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۱۷,۱۶۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۱۳,۰۲۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۰۲۰,۰۰۰ رسید.

 

 این در حالی است که (یکشنبه ۲۵ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۳۲ درصد رشد به ۱۱,۴۵۳,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۱.۵۷ درصد افت به ۱,۷۶۷.۶۲ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۷۷ درصد رشد به ۱۱۸,۰۶۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۰۱ درصد افت به قیمت ۱۱۳,۰۱۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۳۳ درصد افت به قیمت ۵۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۲۳ درصد افت به قیمت ۳۴,۹۲۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۳ درصد افت به قیمت ۲۱,۹۷۰,۰۰۰ رسید.

 

بر اساس قیمت های بازار (دوشنبه ۲۶ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۴۱۲,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۱.۵۷ درصد افت به ۱,۷۶۷.۶۲ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۱۶,۷۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۱۲,۰۲۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم سکه به قیمت ۵۹,۷۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۴,۸۸۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۱,۸۰۰,۰۰۰ رسید.

 

همچنین (سه شنبه ۲۷ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۳۷ درصد افت به ۱۱,۳۷۰,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۱ درصد افت به ۱,۷۶۵.۸۹ دلار رسید. قیمت هر عدد سکه امامی با ۱.۰۴ درصد افت به ۱۱۵,۵۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۰۳ درصد افت به قیمت ۱۱۱,۹۹۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۶۷ درصد افت به قیمت ۵۹,۳۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۵۲ درصد افت به قیمت ۳,۴۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۳ درصد افت به قیمت ۲۱,۷۵۰,۰۰۰ رسید.

 

در بررسی قیمت ها در بازار شاهدد این هستیم که (چهارشنبه ۲۸ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۲۸ درصد رشد به ۱۱,۴۷۲,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۹ درصد رشد به ۱,۷۶۹.۸۶ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی با ۱.۴۱ درصد رشد به ۱۱۷,۱۴۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۱.۳۴ درصد رشد به قیمت ۱۱۳,۴۹۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۳۴ درصد رشد به قیمت ۵۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۸۶ درصد رشد به قیمت ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۱.۱۵ درصد رشد به قیمت ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ رسید.

 

این در حالی است که (پنجشنبه ۲۹ مهر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۴ درصد افت به ۱۱,۴۲۶,۰۰۰ ریال و انس جهانی طلا با ۰.۸۹ درصد رشد به ۱,۷۸۴.۸۷ دلار رسید. قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۱۷ درصد افت به ۱۱۶,۹۴۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۴۲ درصد افت به قیمت ۱۱۳,۰۱۰,۰۰۰  ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۲۵ درصد افت به قیمت ۵۹,۳۵۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۲۹ درصد افت به قیمت ۳۴,۹۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۳ درصد افت به قیمت ۲۱,۹۵۰,۰۰۰ رسید.

کد خبر 1107213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha