امروز جامعه اسلامی نیازمند وحدت است

حجت‌الاسلام موسوی وحدت را بزرگترین عامل دفاعی در مقابل دشمنان دانست و گفت: جامعه اسلامی امروز به وحدت نیاز دارد چرا که دشمن در سعی و تلاش است تا با اقدامات مختلف موجب ایجاد تفرقه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۳۰ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) در رابطه با افرادی که عیوب دیگران را فاش می‌کنند اظهار کرد: همه ما انسان‌‌ها دارای عیوب و نواقصی هستیم.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه برملا کردن اسرار و عیب‌های دیگران ظلم است افزود: این مسئله از مصادیق حقوق‌الناس است و خداوند به آسانی از آن نخواهد گذشت.

 

وی با بیان اینکه محمد نام زمینی و احمد نام آسمانی پیامبر اکرم (ص) است اذعان کرد: محمد به معنای ستوده و تمجید شده و احمد نیز یعنی پیامبر اسلام (ص) در آسمان، ستایش شده‌تر است.

 

حجت‌الاسلام موسوی تفرقه و اختلاف را بزرگترین سلاح‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: وحدت به عنوان بزرگترین مرحم و عامل دفاعی در مقابل دشمنان محسوب می‌شود.

 

وی عنوان کرد: جامعه اسلامی امروز به وحدت نیاز دارد چرا که دشمن در سعی و تلاش است تا با اقدامات مختلف موجب ایجاد تفرقه شود.

 

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: دولتمردان جمهوری آذربایجان باید مانع ایجاد اختلاف‌افکنی شوند و به نظام‌های استکباری و استبدادی تکیه نکنند.

 

کد خبر 1107414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha