۱۱۵ میلیارد تومان برای آبرسانی به شهرهای گلستان اختصاص یافت

حسینی از اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل چند پروژه آبرسانی به شهرهای گرگان، گنبد آزادشهر، رامیان، بندرترکمن، گمیشان و کلاله خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحسن حسینی» امروز (شنبه 1 آبان) در جمع خبرنگاران گفت: برای اجرا و تکمیل چند پروژه آبرسانی به شهرهای گرگان، گنبد آزادشهر، رامیان، بندرترکمن، گمیشان و کلاله 159 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، که تا کنون 115 میلیارد تومان آن به صورت نقدی و اسناد خزانه تخصیص یافته است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: با تخصیص مابقی اعتبار و برنامه ریزی های انجام شده، برخی از این پروژه ها تا پایان دی ماه، برخی تا پایان سال جاری و برخی نیز در خرداد سال آینده به اتمام می رسد.

 

وی با اشاره به این پروژه ها، اظهارداشت: تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه برای بندرترکمن و گمیشان، تجهیز، برقرسانی و اتصال 3 حلقه چاه به علاوه حفر، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه سازند سخت و تکمیل واتصال یک مخزن 20 هزار متر مکعبی برای گرگان،  تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه برای رامیان، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه برای آزادشهر و اجرا و اتصال خط انتقال آبرسانی به آزادشهر، به علاوه حفاری 3 حلقه چاه برای گنبد و نوار مرز، تکمیل خط آبرسانی چشمه آق سو به کلاله و تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه آب در کلاله از پروژه های این اقدام است.

 

حسینی، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه در بندرترکمن و گمیشان، حفر، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه و تجهیز، برقرسانی و اتصال 2 حلقه چاه و تکمیل، برقرسانی و اتصال ایستگاه پمپاژ و مخزن 2 هزار متر مکعبی در طرح آبرسانی به گرگان، حفر، تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه در آزادشهر و همچنین تجهیز، برقرسانی و اتصال یک حلقه چاه دیگر در آزادشهر را از جمله اقدامات انجام شده طرح های اضطراری آبرسانی در نیمه اول امسال برشمرد.

 

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای گلستان آمادگی کامل برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب استان در صدور مجوزهای لازم در اسرع وقت را دارد.

 

کد خبر 1107599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha