دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی در سقز برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: اداره‌کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سقز دوره تخصصی تبلیغ در فضای مجازی؛ تولید محتوا و فعالیت فرهنگی در اینستاگرام را برگزار کرد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: دوره آموزشی تولید محتوا در فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری ویژه روحانیون و مسئول کانون‌های فرهنگی تبلیغی، دانشجویان و مبلغان در سه روز، برنامه‌ریزی و با شرکت فعال و استقبال مبلغان برگزار شد.

 

 

رازیانی  با اشاره به روند این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره به صورت فشرده باتوجه به شرایط کرونایی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه در دو زمان صبح و عصر برگزار شد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز  بیان کرد: امروز فضای مجازی یک فرصت مهم و از طرفی یک تهدید بزرگ به شمار می‌رود و می‌توان با آموزش لازم به مبلغات تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

 

 

وی تصریح کرد: آشنایی با کلیات و مفاهیم رسانه، سواد رسانه، فرصت‌ها و تهدیدهای رسانه، نوشتن خبر، کارهای اجتماعی مقابله با آسیب‌های رسانه‌ها، ویژگی‌های فضای مجازی و بویژه فعالیت در اینیستاگرام از جمله سرفصل‌های آموزشی این  دوره بوده است.

 

 

این دوره تخصصی برای نخستین بار در شهرستان سقز برگزار شد و در پایان به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره تبلیغ مجازی اعطا خواهد شد.

کد خبر 1107668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha