قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (دوم آبان ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسید، نیم سکه 6 میلیون  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰  هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۹۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۶۳  هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (دوم آبان ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۰ هزار و ۹۶۵  تومان فروخته می‌شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (شنبه اول آبان) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۵۶ درصد رشد به ۱۱,۴۹۰,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۵۳ درصد رشد به ۱,۷۹۲.۵۱ دلار رسید. قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۶۴ درصد رشد به ۱۱۷,۶۹۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۴۵ درصد رشد به قیمت ۱۱۳,۵۲۰,۰۰۰‬ ‬ ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۲۵ درصد رشد به قیمت ۵۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۲۹ درصد رشد به قیمت ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۲۳ درصد افت به قیمت ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ رسید.

 

بنابراین گزارش، روز گذشته (شنبه اول آبان) قیمت هر دلار آمریکا با ۰.۶۴ درصد افت به ۲۷۴,۱۵۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو با ۰.۵۱ درصد افت به ۳۱۹,۴۰۰ ریال و قیمت هر پوند با ۰.۴۸ درصد افت به ۳۷۸,۶۳۰ ریال رسید.

کد خبر 1107960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha