اهدای ۷۵ سری نوشت افزار تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند

دربندی از اهدای ۷۵ سری نوشت افزار تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند همزمان با هفته وحدت خبر داد.

 «علی دربندی» ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای تهیه بسته های آموزشی و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این بسته ها با همکاری آموزش و پرورش ناحیه 2، کمیته امداد امام خمینی و بانک تجارت استان تهیه شده است.


رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک افزود: به واسطه ویروس منحوس کرونا بسیاری از خانواده ها با مشکل مواجه شدند که امیدواریم  با همدلی و همراهی همگانی به تهیه لوازم مورد نیاز این عزیزان و رفع مشکلات آنان بپردازیم.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی فعالیت های گسترده ای را در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند داشتیم، بیان کرد: این کمک ها به همت خیرین و نیکوکاران انجام شده که امیدواریم این کمک ها همواره ادامه داشته باشد.


رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک با همچنین به توزیع 400 بسته لوازم التحریر از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت:این بسته ها نیز با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران تهیه و در بین دانش آموزان توزیع شده است.


دربندی به تهیه بیش‌از 280 بسته معیشتی نیز اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا مشکلا زیادی را برای اقشار مختلف به وجود آورد که در این راستا تهیه و توزیع بسته های معیشتی از جمله فعالیت های ما از ابتدای سال جاری تا کنون بوده است.

کد خبر 1109281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha