اکثر بیماران کرونای بستری شده در فارس دُز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند

حسینی گفت: آمار بستری بیماران کرونا با حال عمومی بد در بخش های بیمارستانی فارس از حدود ۱۰ درصد کل بیماران بستری به بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته و تعداد قابل توجهی از این بیماران هنوز دُز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (دوشنبه 3 آبان) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 471 هزار و 290 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، 9 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 904 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 660 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 202 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: مجموع میزان تزریق واکسن کرونا در فارس به چهار میلیون و 884 هزار و 837 دُز رسیده و تاکنون 457 هزار و 487 نفر در فارس از کرونا بهبود یافته اند.

وی تاکید کرد: شاهد افزایش آمار بستری بیماران با حال عمومی بد در بخش های بیمارستانی فارس هستیم و تعداد این بیماران از حدود ۱۰ درصد کل بیماران بستری به بیش از ۱۵ درصد افزایش یافته و تعداد قابل توجهی از این بیماران هنوز دُز اول واکسن خود را دریافت نکرده اند.

کد خبر 1109325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha