آمار فوتی های کرونا در فارس مجددا ۲ رقمی شد

حسینی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس ۶ هزار و ۹۲۲ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (سه شنبه 4 آبان) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 472 هزار و 342 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، 18 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس 6 هزار و 922 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 581 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 197 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: مجموع میزان تزریق واکسن کرونا در فارس به چهار میلیون و 932 هزار و 530 دُز رسیده و تاکنون 458 هزار و 599 نفر در فارس از کرونا بهبود یافته اند.

وی تاکید کرد: اغلب جان‌ باختگان کرونا طی روز گذشته در استان، یک دُز واکسن کرونا را دریافت نکرده بودند که نشان دهنده اهمیت و نقش غیرقابل انکار واکسیناسیون در جلوگیری از شدت یافتن بیماری و مرگ و میر ناشی از آن است.

کد خبر 1109692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha