عدالت محوری باید در راس سیستم مدیریت شهرداری قرار گیرد

نوبانی از عدالت محوری به عنوان نخستین توقع خود به عنوان شهردار در سيستم مديريت فعلي شهرداري بندرعباس اعلام کرد و گفت: هيچ نا عدالتي در هيچ حوزه اي نبايد صورت بگيرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در آيين تكريم و معارفه معاونت برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري بندرعباس اظهار کرد: خدمات دهي به پرسنل بدون منت با تواضع و فروتني انجام شود ما وظيفه داريم.

 

وي با بیان اینکه مسوليت يعني به مردم خدمت كنيم، افزود: خدمت بي منت و عادلانه بايد سر لوحه كار ما باشد.

 

شهردار بندر عباس ادامه داد: هر اتفاقي در شهرداري بايد با شفافيت صورت پذيرد و مسئولان و مديران شهرداري بايد پاسخگوي پرسنل باشند و حقي از كسي ضايع نشود

 

وي گفت: ما براي پاسخگويي به مردم و پرسنل آمده ايم اخلاق و رفتار بايد دقيق درست و با متانت باشد در شهرداري امروز كار سفارشي و خلاف قانون نداريم و همه كارها بر اساس ظوابط بايد باشد.

 

نوبانی با تاکید بر اینکه اخلاق كلامي و رفتاري بايد با سرعت راه اندازي كار مردم آميخته باشد، گفت: همكاران بايد در كوتاه ترين زمان كار ارباب رجوع را انجام دهند.

 

وي احترام به مردم را اصل اول خدمت دانست و افزود: آموزش كاركنان در امر خدمت رساني امري اجتناب ناپذير و بسيار مهم است.

 شهردار بندرعباس با اشاره به این نکته که اخلاق خوب جزو وظايف ذاتي پرسنل است، بیان کرد: آموزش ها پيرامون حوزه كاري و تكريم ارباب رجوع بايد به روز رساني شود.

 

نوبانی تاکید کرد: كارها و پروژه هاي نيمه تمام مديران گذشته نبايد ابتر بماند و بايد به سر انجام و نتيجه مثبت برسد.

 

وی در پايان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات محمد مهدي جهانبخش، « عليرضا زارعي » را به عنوان معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري بندرعباس معرفي كرد.

 

« عليرضا زارعي »، كارشناسي مديريت مالي حسابداري ،كارشناسي ارشد مديريت اجرائي گرايش استراتژيك و دانشجوي دكتري مديريت كسب و كار و سرمايه گذاري مي باشد.

 

وي مشاوره ارشد مدير عامل و سرپرست معاونت بازاريابي و سرمايه گذاري مجتمع كشتي سازي و صنايع فرا ساحل، عضو هيت مديره شركت صنايع كشتي سازي نديم گسترش خليج فارس ، مدير كل امور بين الملل و ارتباطات مجتمع كشتي سازي و صنايع فرا ساحل ، مشاور عالي صنايع دريايي، مشاور اجرائي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ، و سرپرست معاون بازرسي كل شهرداري بندرعباس را در كارنامه خود دارد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1109911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha