برگزاری رویداد فرهنگی با محوریت هنر عکاسی در اسکو

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، گفت: رویداد فرهنگی اسکو با محوریت هنر عکاسی و اجرای برنامه های متنوع در شهر چاپ باتیک برگزار می شود.

«محمدعلی قلی‌زاده»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از برگزاری رویداد فرهنگی اسکو خبر داد و گفت: این رویداد با تمرکز بر هنر عکاسی برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، زمان برگزاری این رویداد فرهنگی را 13 الی 23 آبان ماه جاری عنوان کرد و ادامه داد: آغاز این رویداد متقارن با تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز می باشد که به مدت یک هفته میزبان حضور هنرمندان به ویژه عکاسان و شهروندان خواهد بود.

قلیزاده با بیان اینکه نمایشگاه عکاسی «یاشیل باخیش» در طول این رویداد فرهنگی در مجتمع تجاری تفریحی باراما برگزار می شود، یادآور شد: علاقه‌مندان به هنر عکاسی می توانند برای شرکت در زوم این نمایشگاه آثار خود را تا هشتم آبان ماه جهت ارزیابی و داوری به کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو تحویل دهند.

وی بازه زمانی این برنامه را 13 تا 19 آبان ماه عنوان کرد و گفت: برگزاری تور عکاسی با حضور عکاسان مطرح استان در روستاهای هدف گردشگری مجارشین، کردآباد و عنصرود، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، برپایی نمایشگاه عکاسی،رونمایی از کتاب کندوان، برگزاری ورک شاپ های آموزشی،  ویژه برنامه ای برای معرفی اسکو به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه چاپ باتیک و اجرای برنامه های هنری و تجلیل از نفرات برگزیده از جمله برنامه های رویداد فرهنگی اسکو می باشد.

کد خبر 1109937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha