نفرات برتر و برگزیده جشنواره ی عکاسی اسکو معرفی و تجلیل شدند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو از معرفی و تجلیل نفرات برتر و برگزیده جشنواره عکاسی نگاه سبز شهرستان اسکو خبر داد.

«محمدعلی قلیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از برگزاری موفق و پراستقبال مراسم اختتامیه جشنواره عکاسی اسکو و معرفی نفرات برتر این جشنواره خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو، افزود:  بیش از  380 اثر از 80 عکاس مطرح استان آذربایجان شرقی و شهرستان اسکو، 100 اثر به مرحله ی پایانی جشنواره راه یافتند.

وی ادامه داد: با نظر هیئت داوران در آیین اختتامیه ی جشنواره ی عکاسی اسکو نفرات برتر معرفی شدند.

قلیزاده ادامه داد: عبداله قریشی زاده، حمیده صادری اسکویی، مهرداد صدق روحی نفرات برگزیده جشنواره عکاسی نگاه سبز و فرهاد زرگریان، بهاره فرامرزی،مهدی ایمانی، فریبا حسینی و مهوش نوری نیز نفرات شایسته ی تقدیر این جشنواره عنوان شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو  خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به انتخاب شهر اسکو به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه باتیک، و به پاس تهیه مستند باراما - باتیک توسط محمدتقی برازنده با اهدای لوح تقدیر از این اثر ارزشمند تجلیل به عمل آمد.

قلیزاده تصریح کرد: همزمان با روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی طی مراسمی نمایشگاه آثار راه‌یافته به جشنواره عکس اسکو با بیش از 50 اثر راه‌یافته به بخش پایانی جشنواره افتتاح شد و به مدت یک هفته در محل پردیس سینمایی باراما در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

کد خبر 1115410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha